30 Temmuz 2008 Çarşamba

YONCA VE BOSTAN DAN GÖRÜNTÜLER

Arılığın yanında bulunan yonca tarlası çiçeklendi. Bu gün yoncanın kenarında biraz yürüdüm ve bu güzel görüntüleri yakaladım. Yoncamın içi arı dolu sanki arı oğul veriyor gibi ses ve yoncanın nefis kokusu.


Bu görüntüler de bostan tarlasından bostan da karpuz ve kavun ekili sulama da yapılıyor. Tabi bunların yanında da yabani otlar da büyümüş ve çiçeklenmiş. Yukarıda ve aşağıda görüldüğü gibi bu yörede bostan otu dediğimiz yabani ot küçük beyaz çiçekleri var ve çok güzel bir kokusu var ben çok seviyorum bu kokuyu, arılar da seviyor bostanın içinde gezerken baktım arılar bu yabani otun çiçeklerini çok ziyaret ediyorlar.




Benin en iyi yardımcım. Verdiği poza bakın karpuz olgunlaştı hamdı derken kopartıp bir tanesini kestik ne o ne de ben kazandım iddiayı karpuz daha yeni pembeleşmiş. Bir hafta içinde bostanımızdan karpuz yemeye başlarız herhalde. Bu sene karpuz kavun bol 20 dekar doyarız karpuz kavuna hayırlısı.

Hiç yorum yok: