27 Şubat 2008 Çarşamba

Bizim buralara da bahar geldi

Bizim buraya da bahar geldi bu gün hava resmen bahar havası fırsat bu fırsat hemen kovanlara daldım özlemişim onlarla uğraşmayı çerçevelerin üzerinde gezen arıların ayaklarında polenleri görünce de evet kesin benimkiler polan taşıyorlar baharın geldiğini onlar da anlamış.


Çok güzel görüntüler çoook insan mutlu oluyor inşallah böyle giderler. Bu sene emeklerimiz boşa gitmez kar yağışı iyi oldu nisan yağmurları iyi olursa değmeyin keyfimize.



Fotoğrafları yeni arıcılık yapmaya başlayacak arkadaşım İbrahim çekti arıdan da korkuyor nasıl olacak bilemiyorum ben anaarıyı gösteriyorum çek diye o kafasına göre çekti olsun yine de güzel bu görüntüleri sizlerle paylaşmama vesile oldu kendisine teşekkür ediyorum. Zaman kısıtlı olduğundan tek başıma olsam bunları da çekemezdim. Ayrıca bana yardımcı olan genç arıcı kardeşim Berdan bu sene ilk iğnesini oldu yardımlarından dolayı kendisine teşekkür ediyorum.










1 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

ABİ SİZE NAÇİZENE BİR TAVSİYEDE BULUNSAM KUSURA BAKMAZSINI HERALDE, RESİMLERDE GÖRÜLDÜĞÜ KADARIYLA ELDİVENLE ÇALIŞIYORSUNUZ;o ELDİVENLERİ RAFA KALDIRMAYI DENEYİP O ŞEKİLDE ÇALIŞMAYI DENESENİZ... GÖRECEKSİNİZBİR SÜRE SONRA SİZDE BU KONFORA ALIŞINCA ARILARDA SİZDE DAHA RAHAT EDECEKSİNİZ