5 Şubat 2008 Salı

Kek Takviyesi

Bu gün hava çok güzel güneşli arılar temizlik uçuşunda bende fırsattan istifade kek kontrolü yaptım kekleri duman etmişler üç kovanın keki çok azalmış bitmek üzere onlara kek takviyesi yaptım.


Çalışkan çocuklar kekleri götürüyorlar



Kovanları kışlatırken örtü tahtası yerine bez kullandın yine de örtü tahtası olanlar var fakat benim gözlemlerime göre örtü tahtası yerine bez kullanmak daha iyi görünüyor karşılaştırabilmem için iki çeşit kullandım nasip olursa önümüzdeki kış hepsini kışlatırken bez kullanmayı düşünüyorum.




Biraz kızdılar fakat kek takviyesi yapılınca hepsi kekin üzerine resmen saldırdılar





1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Yiğit.anlaşılan herşey yolunda,allah daha iyi etsin ve gönlünüze göre versin.Çalışmalarınızda başarılar ve kolaylıklar diliyor saygılar sunuyorum.