9 Mart 2008 Pazar

arıların su ihtiyacı

Havaların güzelleşmesi ile arıların su ihtiyaclarının arttığndan arıların su ihtiyaclarını karşılamak için geçen sen kullanmış oludğum suluğu hemen faaliyete geçirdim. Her ne kadar Mehmet YÜKSEL beyin blogunda yayınlamış olduğu su balonu kadar olmasa da çok iş görüyor arılar rahatlıkla suyu alabiliyorlar zayiat yok gibi su damla halinde aktığı için suya düşme olayı olmuyor.
arıların fazla miktarda suya yüklendiğini görünce kovanlara bir göz gezdirdim bizim bu yöreye göre erken olmasına rağmen arılar yavruya yatmışlar suya fazla ihtiyaç duyduklarından anlamıştım zaten geçen senye göre erken fakat bayağı bir yumurta atmışlar kapalı yavru ve sürfle günlük yumurta durum iyi görünüyor hava bozar soğuk olursa işimiz çok zor gibi geliyor bakalım hayırlısı.





Büyük bir kovanın altını delip küçük bir musluk bağladım çok az açıyorum musluktan damla damla su akıyor arılar da çok kolayca suyu alabiliyor.


Hiç yorum yok: