20 Nisan 2008 Pazar

HAFTA SONU

Bu hafta sonu güne erken başladık saat 07.00 de Eskişehir'deki arkadaşlarla buluşup vadiye hep birlikte gideceğiz. Bu yüzden sabah saa 06.15 te Mahmudiyeden hareket ettim ve 07.00 Eskişehir'de buluşma yerinde arıcı arkadaşlardan Hüseyin bey araç bekliyordu arabada yer var onu ve yusuf'un ekipten Gürbüz'ü de arabaya alarak vadiye doğru hareket ettik.
saat 08.15 Mayslarda kahvede birlikte kahvaltı yapıldı. Buradan Herkes arılığına doğru yola çıktı.


İlk olarak çarşamba günü Dağ güzelinin memesini verdiğim ruşeti kontrol ettim. Dağ güzeli memeden çıkmış. Kovanda geziniyor. Fotoğraf alamadım buna izin vermedi biraz nazlı mı ne?






Dağ güzelinin 3 çerçeveli ruşette çiftleşmesini bekliyoruz. Arı kuşları da gelmiş inşallah başına bir kaza gelmez.












Bu kovanın anası yaşlı idi sperleri bitmiş olacak yumurtalardan erkek yavru çıkıyordu. Ben de anasını öldürdüm ana yapsın diye fakat yavru yapacak yumurta yok ki ana memesi takmamışlar bu kovandan 3 çerçeve ruşete alarak Dağ güzelinin memesinden verdim. Bu kovana da Kafkas melezinin günlük yumurtası olan bir çıta verdim.


Günlük yumurtayı görünce hemem meme takmışlar kendi analarını kendileri çıkartsın. Bir kovan da ikiye bölünmüş oldu. Hayırlısı sonuç ne olacak anaların birisi kafkas melezi bir diğeri Dağ güzeli melezi.




Dağ güzelinin kovanından alınan bir çerçeve bu çerçeveden larva transferi yapılacak.




Yusuf bey Muhterem ve Metin Beye larva transferi yapıyor. Nöbetçi larva transferci hayırlı olsun.





Hiç yorum yok: