20 Nisan 2008 Pazar

KOVAN TEMİZLİĞİ

Sabah Mayıslar da kahvede kahvaltı yaparken Halil "öğle yemeğine bekliyoruz" demişti. İşim erken biterse gelirim demiştim. Saat 13.10 da işimi bitirip Ekibin arılığa doğru yola çıktım. Arılığa vardığımda herkes bir şeylerle uğraşıyor. Yusuf kovan temizliyor, Birol ile Halil kovanlarda Halil e yemek yemeye geldim diye seslendim Arkamdan ekip şefinin sesi "Halil sor bakalım kendisine haketmiş mi?" diye seslendi evet yemek için önce çalışmak lazımdı,


Bu arada konuşurken Metin ve Muhterem geldi. Larva transferi için ama önce kovanlar temizlenmeli,



Kovan temizliği sohbet derken Halil hemen kola servisi yaptı. Ekip şefi de çok sert canım arı gibi çalışkan ve tez canlı hemen her şey olsun istiyor. Yemekler yendi çaylar içildi ben arılığıma gitmek için arabaya bindiğimde ekip şefi seslendi "Birool Bünyamin abinin sıkışık kovanı vanmış çıkmak üzere olan dağ güzelinin memelerinden bir tane getir" Eee emir büyük yerden Birol hemen kaptı geldi bir meme. Teşekkürler Birol. iyi de nasıl götürelim, hemen Halil bardaktan bir meme taşıma aleti yaptı o şekilde götürdük hayırlısı 23 nisanda bakacağım çıkması gerekiyormuş. Gelişmeler 23 Nisan günü.




Hiç yorum yok: