31 Temmuz 2008 Perşembe

KONU ARICILIK OLURSA

Tunç Emlak ilçemizde bulanan diplomalı tek emlakçı. Sürekli olarak benim uğradığım bir yer Emlakçı Halil Ağabeyin de zamanı oldukça boş zamanlarımızda sohbet eder, dertleşir karşılıklı bilgi alış verişinde bulunuruz. Bu gün emlakçı dükkanına geldiğimde Belediye Başkanımız ve Geçen dönem vekillerimizden Muharrem TOZÇÖKEN beyler vardı. Ben kendisini zaten tanıyorum fakat onun beni tanıması için olsa gerek Halil ağabey beni tanıştırdı. Arıcı olduğumu anlattı. Arıcılık sohbeti açılınca Başkanımız Sabri AVCİL Mahmudiye de yapılan çalışmalardan bahsederek Mahmudiye Arıcılar Derneğinin Başkanı olduğumu İnternette sayfam olduğu bahsedince; Vekilimiz Blogu görmek istediBlogu inceledikten sonra Yöneticiliğin ve Vekillik yapmanın verdiği tecrübeden hemen sorular sormaya başladı. Anladımki Arıcılık hakkında bilgileri var, Bilgilerim dahilinde kendilerini bilgilendirdim. Olumsuzlukların neler olduğu, arıcılığın Mahmudiye'deki son durumları hakkında Mahmudiye de arıcılığın geliştirilmesi için yapılması gerekenler. arıcılık yönünden gerekli herşeyin ilçemizde bulunduğunu, bu bölgede arıcılık yapılarak ekonomiye sağlayacağı faydaları hakkında bilgi verdim. Sohbet o kadar koyulaştı ki hobi olarak kendisinin de bu işi yapabileceğini söylemesi üzerine inşallah baharda diye söyledim.
Belediye Başkanımız Sabri AVCİL ve Geçen dönem Eskişehir Millet Vekilimiz Muharrem TOZÇÖKEN.

Konu arıcılık olunca süre de kısa olunca devamlı bir biri ardına konular sıralandı. Meğer Vekilimiz arıcılık konusunda Erzurum İli Tekman İlçesinde Kaymakamlık yaptığı sürelerde Tekman İlçesinde arıcılığı geliştirmek için çalışmalarda bulunmuş bu yüzden de konuya vakıf bir insan. İnşallah Mahmudiye İlçemizde Arıcılık ile ilgili yapılacak faaliyetlerine de destek verebileceğini konuyu daha sonra detaylı olarak olarak görüşmek üzere vadalaştık. Kendisine Mahmudiye' ye ve arıcılığa yapacağı katkı ve desteklerinden dolayı arıcı arkadaşlarımız adına TEŞEKKÜR ettim. Günün anısına toplu fotoğraf.

Tunç Emlak ta zaman nasıl geçti anlaşılmadı ve Vedalaşma.

Tunç Emlak'ın sahibi Halil TUNÇ ve Muharrem TOZÇÖKEN vedalaşırken.

Hiç yorum yok: