27 Ağustos 2008 Çarşamba

KARA KOVAN AÇILDI

Geçen sene 2007 baharında oğul koyduğumuz kara kovan geçen sene birşey yapamamıştı. Kışı çıkar ölür derken Bahara sağ sağlum çıkmıştı. Bu sene için doğrusu çok ümitli idim fakat umduğumuz olmadı.
Kapak açıldığındaki görüntü üst bölümden kapağa kadar gelmiş, alt bölümü daha henüz boş.


Kovanın büyük olması mı? yoksa arının çalışması mı? bilemiyorum kovanı dolduramamış fakat bu kovana oğulu koyduk öyle kendi haline bırakılmıştı. Demekki içindeki arının gücü bu kadarmış, Bu sene oğul konan kara kovanlardan bal sağımı yapıldığı halde benim bu kovanda bal yerine yavru dolu.

Yine de Hacı Ömer ağabey tadımlık küçük parçalar halinde biraz bal aldı.



Kovanı kapatırken son durumu yukarıdaki fotoğraf bu hali ile kapattık. Hayırlısı olsun bu sene bal çok zaten kara kovan balımız da şükürler olsun tadımlık çıktı. Seneye yeni umutlar.

Buradan sonraki resimler de kovanın kapatılmasına ait resimler.




3 yorum:

Ballı Baba dedi ki...

Süper fotoğraflar.... Allah bereketini artırsın, ben kıyıpta alamazdım o balı. Ama inanki seneye süper olcak. bu yıl konan oğuldan bu kovanı doldurmasını bekleyemezdin zaten. Maşallah kovan değilki koca bir alamet.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

allah tadınızı bozmasın arı daha ne yapacak gel boş mekana konul gücün kadar doldurulur demekki arı mevcudu o kadar bal toplamaya yeterli gelmiş seneye gör sen onu bal taşacak bal yeterki kışın sen gerekli ilgiyi göster ona
Balın bereketli arıların sağlıklı olsun
kolaygelsin

İlhami Uyar dedi ki...

Allah bereketinizi arttırsın daha çok bal ve mevcut versin.