21 Ocak 2009 Çarşamba

KOVANLARIM

Karakovandan görüntü.



Bu kovana bakınca bahar gelmiş gibi sanki. Açıp kontrol etmek isterdim ama daha çok erken, o yüzden kovanı açamıyorum. Bu güne kadar hiç kovan açmadım zaten. Sabırla bekliyorum baharı.


Yukarıdaki ruşet kovanın anaarısı kafkas melezi düne kadar hiç dışarıya çıkmamıştı. Öldü gözü ile bakıyordum fakat dün bu kovanda da hareketlilik vardı. Bahara çıkabilirmi bilmiyorum.








Yukarıdaki küçük ruşet geçen sene 5 adet yaptım ortadan ikiye bölerek 10 adet ana arı yetiştirdim. Sonbaharda anaların bir tanesini alarak tek ana ile kışlattım. Görüntü güzel görünüyor. Kışı çıkartabilecekmi merak ediyorum. Hayırlısı.



Bu kovanlar yanyana duruyor. Üzerinde 3 rakamı yazan kovan da hiç hareket yok, yanındaki kovan güneşli havayı görünce atmış kendisini dışarıya.



Hiç yorum yok: