4 Şubat 2009 Çarşamba

BAHAR HAZIRLIKLARI

Bahar bu sene erken gelecek gibi boyanacak kovanlar boyadım. Geçen seneden kalan boyaları kullanıyorum. Plastik dışcephe boyası, renk ayırımı yapmıyorum. Elimde ne renk varsa kullanacğım. Beyaz renk boyayı bitirdim sayılır. Yarın başka bir renk hayırlısı.

Geçen sene yaptığım kovanda yapılacak olan bazı değişiklikler yapıldı.

Bu sene bahçeme diktiğim kardelen soğanları toprağın altından çıktı. Bir kısmı çiçeklendi bir kısmı da yeni yeni çıkıyor. Bu kardelen soğanları kendiliğinden çoğalıyor. Yanlız yaz döneminde soğanları sökerek ayırdıktan sonra yeniden dikmek gerekiyor. Bu şekilde çoğaltıp bahçenin bir bölmünü bunlarla doldurmak istiyorum.



Kardelen çiçeklerini bol miktarda arı ziyaret ediyor.


1 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

E hayırlı işler, kolay gelsin.Emekli adamın işi ne? Kovan yapsın bal üretsin.....