26 Şubat 2009 Perşembe

DÜN BU GÜN

Yukarıda kayısı ağacı çiçek açmaya hazırlanıyor.

Dün bu fotoğrafları çekerken içimden hava raporları kar yağışlı diyor ama bir taraftan da bahar geliyor galiba diye kendi kendime düşünüyordum. Yukarıdaki fotoğrafta erik ağacının dallarından bir görüntü, aşağıdaki fotoğrafta ise elma ağıcının dalı.

Fotoğrafların hepsi Mahmudiye'deki evimin bahçesinde bulunan meyve ağaçlarından ve çiçeklerden çekilmiştir.







Hanımeli çiçeği yaprakları yeşillenmeye başlamış, bir gün önce yağan kar yağışından kalma karlar var yapraklarının üstünde. Baharın geldiğini müjdeliyor, fakat hava durumu kar yağışlı.

Ben bu fotoğrafları yayınlamadan bu sabah kalktığımda aşağıdaki manzaralarla karşılaştım.


Dün Kuduz aşısı yaptırdım, bu gün kar üste resmen coştu.



Bu gün sabah başlayan kar yağışı öğle saatlerine kadar devam etti öğleden sonra ise akşama kadar hiç durmadan ara ara yağmur yağsada genelde kar yadı. Bu akşam şu saate kadar da güzel bir kar yağışı devam ediyor. Havaya cemre düştüğünden mi bilemiyorum ama çok kar yağmasına rağmen yerler kar tutmuyor. Sadece yağmur yağmış gibi sokaklardan sular akıyor. Kar yere düşer düşmez eriyor. Yarın ne olacak bakalım, bu yoğunlukta kar sabaha kadar devam ederse her taraf bembeyaz olur.

Hiç yorum yok: