22 Mart 2009 Pazar

DENİZ AKVARYUMU

Havaların yağışlı gitmesi ile arılarla uğraşamıyoruz. Boş zamanlarınızı diğer hobim olan akvaryumcuları gezdim. Eskişehir'de akvaryumcuda gördüğüm deniz akvaryumunu resimledim ve videoya çektim. Arıların sonbahar bakımından sonra nasip olursa yapacağım ilk iş olarak deniz akvaryumu kurmak istiyorum.

Görüntü süper güzel. Şu an Melek balıklarım ve sarı prenseslerim olmak üzere iki adet akvaryum var. Üçüncü olarak discus akvaryumu ve son olarak da deniz akvaryumu, hayırlısı evde yeni bir yer bulabilirsem tabi.






1 yorum:

hakan dedi ki...

Denizakvaryumu hobisini 6 sene severek yaptım.Bu nedenle netteki adım da denizakvaryumudur :)

Sonrasında Ankara'ya taşınmam sebebi ile bıraktım.

Güzel bir hobi çok dinlendirici tam bir stres atıcı hobi.

ama işi tekniğine uygun yapmazsanız stres kaynağı olabilir.

İşi tekniğini uygun yapmak ta bilgi ve tecrübenin yanında parayla da doğru orantılı :)

Tuzlusuyla ilgili forumlara mutlaka göz atın.

Sağlıcakla