5 Mart 2009 Perşembe

SAKAR DERESİNDE İLK GÜN

Bu arılarımı Sakar deresine indirdim. Geçen senki gibi yine meşhur çadırımızı kurduk. Günün anısına da fotoğrafladım. Kovanların sırasındaki badem ağacı çiçeklenmek üzere.

Sabah erkenden kalkarak kovanların kapaklarını kapattım. Arıcı arkadaşımız Bayram (KIVIRCIK) arabasını arılığa getirdi. Başladık kovanları yüklemeye kovanlar uzaklaşınca arabayı ileriye doğru çekerek fazla kovan taşımaktan kurtulduk derken. Arabamız battı, hemen evden emektar traktörü çalıştırarak arabamızı kurtardık.

Bu arada arkadaşımız Bayram söyleniyor. "Emekli oldun, otursana oturduğun yerde, durup durup iş çıkartıyorsun. Kendin yetmedi sohbetle karışık bizi de bulaştırdın bu işe" diye konuşup duruyor. Kendisi 28 kovan ile sabit arıcılık yapıyor. Yakında taşımacılığa da başlar bu gidişle.



Neyse bu uğraş ve bu güzellikler her şeye bedel bence, güneşli bir havada inmeyi planlamıştım Dereye ama olmadı, nasipten ötesi olmuyor işte. Bulutlu kapalı bir gün ve yağmur da "yağdım yağacağım" diyen bir günde Sakar Deresine taşındım. Ayrıca dere de arı uçuşu da yoktu. Yapılabilecek bir şey yok tu kovanları sıraladık çadırı kurdum işlem tamam.
Sakar deresine indim, sezonu açtık hayırlısı, Herkese bol kazançlı iyi bir yıl olması dileklerimle.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Bünyamin bey,
Bol kazançlı ve bereketli bir sezon geçirmenizi dilerim.
Selamlar.

muratakın dedi ki...

Bünyamin Bey:
Mevsimi açmışsın hayırlısı olsun.
bol ballı yıllar dileğiyle.

erbabarici dedi ki...

hayırlı ve bereketli olsun

Mustafa Hilmi ÖZKAL dedi ki...

İlahi yaradan emeğinin karşılığını verir inşaallah sezonun hayırlı kovanların gönlüne göre olsun ustam
Amatör arıcı Mustafa Hilmi ÖZKAL

UĞUR KIRAN dedi ki...

Hayırlısı olsun bünyamin abi..

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

hayırlı bir sezon dileklerimle.

Unknown dedi ki...

Bünyamin bey hayırlı olsun.

E.ÇOKENGİN dedi ki...

Bünyamin bey yeni sezonun hayırlı olmasını dilerim.

mahmudiyearicilik dedi ki...

Bende bütün arıcı arkadaşlarımızın hayırlı, bol ballı, bereketli bir yıl geçirmelerini diliyorum. Herkese kolay gelsin.

SAYGILAR

İlhami Uyar dedi ki...

Bünyamin bey yeni yeriniz bol bereketli olur inşallah,arıcılık aynı zamanda umulmadık maceralarda yaratabiliyor,e ne yapacaksınız zahmetsiz ve terlemeden başarı yok.Kolay gelsin.