28 Mayıs 2009 Perşembe

ERHAN AĞABEYİN ARILIĞI

Bu günlerde herkes oğul almakla meşgul. Erhan ağabeyin arılığına gittim öğleden sonra giderken de kendi kendime oğul çıkmıştır onu kovana alıyordur diye düşünüyordum. Aynen bingo Erhan ağabeyin evinin önüne geldim, "neredesin geç kaldın" dediler. Halil bey ile birlikte evin önünde bulunan iğde ağıcından oğul alıyorlar.



Erhan ağabey yine oğul almış ve Halil beyin getirmiş olduğu kovana koyarak ona verdiğini söyleyince dayanamadım ve sordum "arka bahçede bulunan 11 adet boş kovanı nasıl doldurmayı düşünüyorsun" abi, cevap hazır "ben geçen sene söz vermiştim" dedi olay bitti. Evet söz vermiş ve oğulu Halil beyin getirmiş olduğu kovana koydu verdi. Hayırlı olsun dedik olay bitti.


Anaarı kovanın içine düşünce diğerleri dışarı düşenler de kendiliğinden kovana girdiler. Yüksek bir dalda olduğunu söylediler bayağı uğraşmışlar, 15 dakka erken gelsem olacakmış neyse.


Arılıktan bir başka görüntü. Arı güzel çalışıyor. Arılıkta kütük kovanlar, sepet kovanlar ve fenni kovanlar mevcut. Arıcılık Erhan ağabey için sadece hobi, bu yüzden zaten herkese oğul vererek arıcılığa başlamalarına ön ayak oluyor.




1 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM.

Erhan Bey kovanlar için ideal bir mekan oluşturmuş.Demkki bu işe gerçekten baş koymuş.Helal olsun...