4 Mayıs 2009 Pazartesi

HAFTA SONU

Hafta sonu dereye giderken Mayıslar köyüne gelmeden önce yol kenarında arılığı olan Habil Beyin arılığına uğradım. O ziyaretime gelmişti daha önce. Hava yağmurlu olduğundan arılıkta çalışmak mümkün değildi. Zamanı değerlendirmek için iadeyi ziyarette bulundum. Benden sonra da yolda su doldururken çeşme başında görüşüp tanıştığım arıcı arkadaşlar, Ali ve Muharrem Bey geldiler. Habil Beyin demlemiş olduğu çay eşliğinde güzel bir sohbet oldu.



Bahçemde bulunan elma ağıcından görüntüler. Çok güzel görünüyordu ben de fotoğrafladım.


Yukarıdaki resimde görülen arı, benim fotoğrafladığımı görünce ünlü olmak istedi galiba ki, fotoğrafını çekmek üzere olduğum çiçeğin üzerine geldi, kondu. Çiçeği arı ile birlikte bende fotoğrafladım ve blogumun başlığı olarak kullandım.


Bal deposu ballı baba çiçeği, Eskişehir Sebahattin ustanın arılığından.

Arif UYSAL kardeşimin göndermiş olduğu Bilecik yerlisi anaarı kafesinden kovanına çıkarken kovanda bulunan arılar kendisini hemen karşıladı. En son yapılan kontrolde yumurtlamaya başlamış, güzel gidiyor maaşallah.


Bunlarda bahçemdeki karakovandan görüntüler. Çalışıyorlar havaların kapalı olması nedeni ile az bir güneş görseler fırlıyorlar kovandan.

Karakovanın önünde uçma tahsı vazifesi görsün diye koymuş olduğum tahtanın üzerinde bir eşek arısı ölüsü tahminim karakovan görevini yapmış. Gerekli cezayı vermiş görünüyor.

1 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

İyi sohbetler diyelim,yapacak işler birden bire artınca görürüm ben sizi. Bakalım sohbete zaman kalacakmı?