13 Haziran 2009 Cumartesi

DADANT KOVANLARIM

Bu sene üç adet yapmış olduğum dadant tipi kovanlarım. durumları iyi görünüyor. Bir beklentim yoktu bunlardan. İki tanese yukarıda görüldüğü gibi 12 çerçeveye ulaştı. Bu 12 çerçevenin 5 adeti normal kovandan aktarılan çerçeveler, 7 adeti de yeni yapmış olduğum çerçevelerden.
Yukarıdaki resimde dadant kovandan kapalı gözlü bir çerçeve.

Bu fotoğraf ta aynı kovana ait. Bir tanesi biraz ağır gidiyor.Henüz 6 çerçevede ikisi ise süper gidiyor. Kat isteyecekler galiba henüz katlarını yapmadım. Katları hazırlasam iyi olacak galiba.


Geçenlerde kat attığım ruşet kovan katı doldurmuş en sonda boş çerçeve koymuştum onu da örmüş az bir şey bal koymuş.

Hazır petek takmadığım çerçevelerin üzerine KK diye kalem ile işaret koyuyorum. Güzelce sırlandıktan sonra alıyorum.




KANGAL DİKENİNDEN ALMIŞ OLDUĞUM OĞUL


Ben geçen gün kangal dikeninden aldığım oğul beş çerçeve diyordum bu gün bir çerçeve daha ekledim.


Yeni oğulun anaarısı çok harektli olduğundan ancak bu kadar çekebildim fotoğrafını.


3 yorum:

erbabarici dedi ki...

MERHABA..
Abi bereketli olsun emeğin zayi olmasın

Taşkın ÖZŞAHİN dedi ki...

maşallah diyelimde
nazar değmesin
bu millet nazardan adamı öldürür
değilki arılar
ana arının ymurta atışı süperrr
başarılar

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Arılarına maşallah diyelim dadant kovan almanyada meşhur idi şimdi sendede var balın bol olsun