8 Mart 2011 Salı

ESKİŞEHİR

Eskişehir'den bir görüntü. Aslında gelen ve giden tranvayları yan yana görüntülemekti ama beni beklemedi, giden yoluna devam edip gitti.

Eskişehir'de olmamın asıl sebebi Trakya'dan Murat AKIN Hocamızın şehirde olması. Uzman Arıcılıkta buluşarak, dışarıya çıkıyorduk ki, Sarıcakaya İlçemizden tanıdığımız arıcı arkadaşımız Mehmet Emin Bey geldi. Hep birlikte biraz dolaştık, sohbet ettik. Arıcılık sohbetleri uzadıkça uzuyor işte, zaman çabuk akıp geçiyor.

Murat AKIN Hoca ve Mehmet Emin Bey. Sohbet uzayınca inşallah Mehmet Emin Bey geç kalmamıştır. Konuşacağımız çok konu olunca böyle işte. Bu gün arıcılar arılıklara gitmemişler gibi her sokakta arıcılarla karşılaştık.



Bu da benim yaramaz köpeğim kont, maaşallah herkesle iyi anlaşıyor. Aşağıda görüldüğü gibi.


Arkadaşımız Mehmet SÜRÜCÜ, İnternetteki adı ile Çaylı Arıcı, Bursa'dan Afyon'a dönerken dinlenme, çay molasını bana uğrayarak süpriz yaptı. İnternetten tanıdığımız arkadaşımızla yüz yüze de tanışmış olduk. Elimizden geldiğince kendilerini ağırlamaya çalıştık. Ben tanıştığıma mutlu oldum. Benim köpeğim de Mehmet arkadaşımızın komutlarını eksiksiz yerine getirdi. Sanki önceden tanışıyorlar.

3 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sevgili Bünyamin bey ,sayın hocamı Esenler otogarından ben yolladım size,bu güzelliklerde benimde payım olmalı değilmi,muhabbetiniz bol ve daimi olsun,en derin sevgi ve saygılarımı iletiyor,bahar dönemindede mükemmelliklerin arılarınıza da yansımasını diliyorum.

ÇAYLI dedi ki...

slm abi
eskişehire gelen murat hocamla o güzel dostane buluşmada olmak isterdim nasip artık.
o sıcacık yuvanızda bizede vakit ayırdgınız icin teşekkürüm azdır daha nice ziyaretler nasip eder mevlam. kont ta güzeldi ama haksızlık etmeyelim elimde 7 yıl hakiki kangal vardı ogünler aklıma geldi ..
esenlikler dileriz

mahmudiyearicilik dedi ki...

Ziyaretime gelenlerin ayaklarına sağlık, gelenlerin gelecek olan arıcı arkadaşlarımın başımın üzerinde yeri var.
İlhami Bey size de teşekkürler.Dualarınız gerçek olsun. Amin.