24 Aralık 2011 Cumartesi

AKŞAM YAĞAN KAR


Sabah kalktığım da her yer bembeyaz olmuş. Bu gün de aralıklarla yağmaya devam ediyor. Bu sene yağmur yağmadı inşallah kar iyi yağar da çiftçilerin yüzü güler. Geçen seneye göre kurak bir yıl yaşıyoruz.

Bahçemdeki kovan geçen sende de fotoğrafını yayınlamıştım. Kar yağınca konu mankeni oluyor. Geçen sene olduğu gibi bu sene de iki katlı olarak kışlatıyorum. Bahara nasıl çıkacak hayırlısı.




Karakovanım  içerisine 13 Temmuz da  oğul koymuştum. Bahar da nasıl olacak bakalım. Sağ çıkarsa gelecek yıl da yayınlarım. Bahara çıkmazsa yapılacak bir şey yok.

4 yorum:

muratakın dedi ki...

Ooo kayırlı bolsun...

İyiki şehirden dönmüşsün, yoksa orada kalacakmışsın.

İyi olmuş, temizlik olur.

HÜSEYİN AVNİ ÖZCAN dedi ki...

Bünyamin abi görüntüler çok güzel bizde de çok kar var ancak arılığa gidebilmek mümkün değil.Abi çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

mahmudiyearicilik dedi ki...

Benim bahçedeki kovanlar her zaman elimin altında olanlar yani. Şimdi dışarıda iyi bir şekilde kar yağıyor sabaha ne olur bilemiyorum. Senin arılıkta kovanlar kar altında kalmıştır.
saygılar

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Yiğit kar bol yağsında çiftçininde bizimde yüzümüz gülsün.Kocaeli bölgesine pek kar düşmedi ancak yüksek dağlarda beyazlık var,kayıpsız kış sezonu diliyor saygılar sunuyorum.