2 Nisan 2008 Çarşamba

SİSLİ BİR GÜN BAŞLANGIÇI

Bu gün sabah yine her zaman olduğu gibi erkenden kalkarak köpeklerimi gezdirmek üzere çayıra çıktım hava bayağı sisli idi görüş mesafesi de düşüktü acaba vadi nasıldır diye düşünüyordum.Bu gün hava iyi olursa vadiye gidecektim.
Köpeklerim herzamanki gibi koşuyor oynuyordu.Güzel manzaralar ortaya çıkıyordu.bende hem sisi hem de güneşin doğuşunu fotoğrafladım. Güzel bir görüntü oldu galiba.

Saat ilerledikçe sis dalgası kalktı güneş kendini göstermeye başladı hemen bir kahvaltı ve vadi hazırlıkları yaptıktan sonra hemen yola düştüm. Vadiye vardığımda hava çok güzel sıcak bir hava arıların çalışmaları süper hemen güzel havayı buldum bakılması gereken kovanlarımı açtım


Gelişmeler iyi gözüküyor hayırlısı bakalım 22 mart günü ana göremediğim ana memesi takmış olan kovanı açtım yağışlı hava nedeni ile daha sonra bakamamıştım bu gün açtığımda ne göreyim ana memesi yok çerçevenin birisi tamamına yakını erkek yavru gözü ve bizim yaşlı ana boş boş dolaşıp duruyor. Hemen değiştirmem gerekiyor. Arılar değiştirmek istedi onu ama ana arı ana memesini bozmuş tahmin ediyorum.Tabi gerekeni ben yapıcam bu hafta sonu ana bulabilirsem tabi.








bakılacak kovanları kontrol ettikten sonra birkaç fotoğraf çekmeye çalıştım ama olmadı. İzmir deki arkadaşımız Uğur'un kulaklarını çınlattım o yazardı tek başına zor oluyor diye gerçekten çok zor oluyor.Birtaraftan acele ediyorsun birtaraftan çerçeveyi tut makinayı ayarla hayır hayır tek başına olmuyor bu iş. Arılıkta işler bitince geçerken selam veren yakınımdaki arılığa uğrayıp hal hatır etmek için yürürken.





Bu elma ağacının çiçek açmış olduğunu görünce arılarla çok güzel bir görüntü oluşturmuş. Bende hemen resimledim sizler için küçük bir elma ağacı yüklenmiş arılar üzerine çalışıyorlar.













Yakınımdaki arılıktaki arkadaşlar olarda kovanlarını kontrol ediyorlardı. Beni görünce onlarda mola verdiler hemen tatlı bir arı sohbeti başladı. Fotoğrafta Fevzi bey, ortada arılığın sahibi Sezai bey, en sağdaki sezai beyin oğlu Sezgin konuşmaya başladık Fevzi bey ben sizi internetten tanıyorum sizin sitenizi takip ediyorum dedi. Ayrıca köpeklerimi çok seviyormuş.







Bu arkadaş Arıcı Ahmet Bey elindeki işini oda bitirir bitirmez geldi arı sohbetine güzel bir gün güzel bilgi alışverişi oldu kendi aramızda. Nedense arıcılar bir araya gelince hiç yabancılık olmuyor sanki daha önceden tanışıyormuş gibi oluyor aynı iş aynı konular olunca sohbet tatlı oluyor tabi.




















3 yorum:

Mehmet Yüksel dedi ki...

Köpekleriniz çok güzel tebrikler.
Bizim de Arılıkta yada balığa gittiğimizde köpekleri götürürsek
daha neşeli oluyor,resimler için teşekkürler.
2008 yılının sizin için bereketli gecmesini diliyorum.

selamlar saygılar.

UĞUR KIRAN dedi ki...

KULAKLARIM ÇINLADI GİBİ GELDİ,BİRİ BENDEN Mİ BAHSETTİ ACABA?
BÜNYAMİN ABİ, HAVALAR SOĞUK DİYORSUNUZ AMA ARILARININ MAŞALLAH BENİMKİLERDEN GERİ KALIR YANI YOK. NAZAR DEĞMESİN İNŞALLAH.ARICILARLA SOHBET KONUSUNDA GÖRÜŞLERİNE KATILIYORUM ANCAK DEDİĞİM DEDİK İDDİALARDA BULUNAN ESKİ MODEL ARICILARA GELDE LAF ANLAT, AMA HERSEYE RAGMEN SOHBETLERİN EN GÜZELİ ARI ÜZERİNE OLANI...
İŞLERİNİZDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM ABİ KAL SAĞLICAKLA

ilhami uyar dedi ki...

Bünyamin bey,ana yaşlı olmasına rağmen iyide yavru atmış,ilerisi için hayırlı olur inşallah,kolaylıklar diliyorum.