4 Eylül 2009 Cuma

EYLÜL OĞULU

Bu sene değişik bir yıl yaşadık yaşıyoruz, Bu gün 4 Eylül çıkan oğul, günlüğüme not düşmek amacı ile videoyu yayınladım.

Normal Bahar ayındaki bir oğul gibi, bu zamanda küçük yumruk gibi oğullar çıkabiliyor, videoda görülen yeşil renkli kovana bir kısmı girdi, ben de o kovana giriyor diye bıraktım hortumdan akay suyu kapatmak için gittim geri döndüğümde kovanın önünde kabak yapraklarının arasında bir topluluk, Ogul gitmesin diye oğulun üzerine su tutmuştum sanıyorum ana ıslanmış yere düşmüş, tabi ki askerleri de bir kısmı üstüne bir kısmı da diğer kovana bölündüler. Bir çerçeve getirdim üzerine tuttum arılar peteğe sıradan çıkmaya başladılar, bu arada anaarı da görüldü.

Kırmızı boyalı anaarı geçen senenin anası, çerçeve dolunca ruşet kovana koydum. İkinci çerçeveyi tutarak yerdeki diğer arıları da çerçeveye alarak ruşete koydum. Ümitsiz vaka, hayırlısı olsunbir kaç gün sonra bakarız çaresine.

1 yorum:

ÇAYLI dedi ki...

hayırlı olsun abi adı ramazan olsun inşallah